سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی

نمای زیبا اورست را بصورت زنده توسط بلندترین وب کم دنیا تماشا کنید

این وب کم در ارتفاع 5,675 متری و برروی کوه های Kala Patthar در هیمالیا نصب شده است اگر آب و هوا طوفانی نباشد این دوربین نمای بسیار زیبای از قله 8,848 متری اورست را نمایش می دهد.

دوربین قرار داده شده در این پروژه نوعی از M12 است که توسط یک شرکت آلمانی با نام Mobotix ساخته شده است. این دوربین می بایست یکی از سرسخت ترین دوربین های دنیا نیز باشد چرا که این دوربین باید در دمای -30 درجه سانتی گراد فیلم برداری کند.

 

آدرس دیدن اورست





      

میلاد با سعادت امام رئوف و مهربان ، امام رضا علیه السلام مبارک باد.


 





      

استیو جابز رئیس شرکت بزرگ اپل مرد....فاتحه ..روحش شاد مرد بزرگی بود..ما ها کجای کاریم..فقط دنبال پست و پول ..اما به هیج جا نمیرسیم.درود بر استیو و امثال او بیل گیتس و ...دنیای فناوری ما مدیون زحمات و تلاش آنهاست ..ما فقط پول خرید را میدهیم و پوز الکی ..همین و بس


لینک

لینک اپل

 





      
پایان نامه
پنج شنبه 90/7/7 | جواد وکیلی

دفاع پایان نامه

بالاخره بعد از چند وقت درگیری و سختی مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتر هوش مصنوعی را دفاع کردم ...هفته پیش مشهد بودم با خانواده 13 روز رفتیم صفا و گردش اینور اونور کاشمر شاهرود ....چه حالی داد ....اینم عکس من و پسرم رضا که با دوربین لپ تاپ گرفتم.

 





      

پسر بابا ... آقا رضا..... و لپ تاپ asus ...اینه دیگه

 





      

مصرف یک صدم درصد برق جهان توسط 900 هزار سرور گوگل

گوگل شرکتی است عظیم که توسط لری پیج و سرگئی برین پایه گذاری شد و به مرور توانست با ایده های خلاقانه در زمینه خدمات و ارایه نتایج جستجو ی بهتر با استفاده از الگوریتم خاص خود یاهو و مایکروسافت را از دور خارج کند .

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از آی تی بلاگ، گوگل پیشرو در ارایه خدمات مبتنی بر وب همچون جی میل ، یوتیوب ، فیدخوان مبتنی بر وب تحت نام google reader  ، خدمات جستجوی سایت و تصاویر و نیز نقشه های ماهواره ای می باشد .

 گوگل سرعت در خدمات خود را مدیون سرورهای قدرتمندی است که محل ذخیره سازی اطلاعات موجود در اینترنت و نیز اطلاعات کاربران خود است .

برای این همه کاربر تعداد زیادی سرور لازم است تا بتواند حجم عظیمی از اطلاعات را در خود نگهداری کند .

شاید باورکردنی نباشد اما گوگل دارای 900000 سرور می باشد در حال حاضر این سرورها میزان مصرف برق پایین تری نسبت به نسل قبلی خود داشتند و این سرورها 0?01 درصد از میزان برق مصرفی در جهان است .

گوگل در سال 2007 برای کم مصرف تر شدن سرورهای خود برنامه ریزی کرد . قبلا میزان مصرف سرورهای گوگل معادل یک صدم برق مصرفی جهان بود که همین میزان هم از لحاظ هزینه وزنه ای سنگین برای گوگل به حساب می آمد.

حال گوگل توانسته میزان مصرف برق سرورهای خود را به رقم قابل ملاحظه ای کاهش دهدو علاوه بر استفاده از سرورهای بهینه تر در خصوص استفاده از انرژی پاک و سبز سرمایه گذاری هایی کرده است و شرکتی پیشرو در این زمینه بحساب می آید.





      
قرائت قرآن
چهارشنبه 90/5/12 | جواد وکیلی

سایت تنزیل جهت قرائت قران و مشاهده آیات به همراه ترجمه به زبانهای مختلف و ترتیل و صوت

لینک وب سایت





      

چه زیاد حیف شد!!!





      

تصویر 3 بعدی از فضاپیمای شاتل به لینک زیربروید.

لینک تصویر




 





      

به نظر شما پراید ماشین خوبیه یا بوگاتی اسپورت

البته قیمت بوگاتی اسپورت فقط یک مقدار بیشتر از پرایده ..حدود 3 میلیون دلار (3 میلیارد تومان) در خارج کشور





      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >