سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی

میلاد فرخنده یگانه منجی عالم بشریت ،آقا امام زمان(عج) ،بر تمامی مسلمین جهان مبارک باد.

 

 

دانلود کلیپ تصویری آقاسی در مدح امام زمان(عج)

دانلود صوتی آقاسی در مدح امام زمان (عج)

 التماس دعا

 

 





      

دستگاه 15 کاره مگزون را آزمایش کنید.

قیمت حدود 170000 تومان

فایل راهنما را از اینجا دانلود کنید.

 





      

سلام

جای همه شما خالی، عجب صفائی داره شهر مشهد و حرم مطهر امام رضا علیه السلام

برای همین 2 تا سایت معرفی می کنم ، حتما سری بزنید تا امام رضا رو بیشتر احساس کنید. البته سایت مقداری دیر بالا می آید.

سایت آستان قدس رضوی http://www.aqrazavi.org 

وبلاگ آشنای توس http://www.ashnayetoos.persianblog.ir





      

سایتهای فروش کتاب کامپیوتر آن لاین

  کتابهای جعفر نژاد قمی http://www.olomrayaneh.net

 انتشارات معروف ناقوس http://www.naghoos-andisheh.com

سایت کتابهای کلید  http://www.kelid.ir

 





      
FastFolders
چهارشنبه 86/5/24 | جواد وکیلی

برنامه دسترسی سریع به پوشه و فایلها FastFolders

تا به حال به این فکر افتادین که برای دسترسی آسان تر به تمامی پوشه ها و فایلها به جای استفاده از Explorer ویندوز که سرعت رو هم به طرز قابل توجهی پایین میاره از یه راه سریع تر استفاده کنین! FastFolders نام برنامه ای هستش که دسترسی آسون به آسانی پوشه ها و فایلها رو با یک راست کلیک براتون مهیا میکنه.(همونطور که در تصویر میبینین گزینه ی اضافه شده به منو با نام FastFolders مشخص میباشه). شما میتونید تمامی عملیات رو هم روی فایلها و پوشه ها انجام بدین از قبیل Copy , Paste , Cut و .... تمامی عملیات از این قبیل! همچنین Shell Objects هم میتونه در این منو نمایش داده بشه(منظور My Computer, Control Panel, Network Neighborhood هست). سرعت برنامه قابل تنظیم میباشه و همچنین از علایم خاص خود برای دستیابی هر چه راحت تر به برنامه هم میشه استفاده کرد(مثلا با فشار دادن C پوشه یا فایل انتخاب شده به داخل Clipboard میره یا با فشردن Shift+C سایز مورد نظر نمایش نشون داده میشه!).توانایی های دیگری هم داره که با مراجعه به بخش English میتونید بیشتر باهاشون آشنا شین. در کل برای افزایش سرعت کار با کامپیوتر و دسترسی آسون و سریع به دیسک سخت نرم افزار مفیدیه.

دانلود کنید.  حجم 260 کیلو بایت

با تشکر از دوست خوبم ... مهندس موسوی





      

سلام

به این لینکهای زیر مراجعه کنید و اطلاعات زیادی در مورد کامپیوتر و قیمت سخت افزار و ... بدست آورید..

http://www.sakhtafzar.com

http://www.rayansaba.com

 





      

سلام

امروز میخام یک سایت جالب و کامل در مورد موبایل(مشخصات-قیمت-نرم افزار-و....) به زبان فارسی براتون معرفی کنم.

امیدوارم خوشتون بیاد....

http://gsmaria.com

http://ertebat.info

 





      

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام باب الحوائج را بر محضر امام زمان (عج) و عموم شیعیان  تسلیت عرض می نمائیم.

 

 





      

قویترین ابررایانه ایران و خاورمیانه با سرعت ‪ ۸۶۰‬گیگافلاپ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ساخته شد.

با ساخت این سامانه که قویترین ابررایانه فوق سریع ساخته شده در خاورمیانه محسوب می‌شود، ایران به جمع چند کشور پیشرفته دارای این فناوری می‌پیوندد.

دکتر احمد معتمدی مجری این طرح روز دوشنبه طی یک مصاحبه مطبوعاتی ضمن معرفی این ابررایانه که با همت محققان مرکز تحقیقات پردازش‌های فوق سریع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ساخته شده است، افزود این ابررایانه که به سفارش سازمان هواشناسی ساخته شده است تا ماه آینده برای پیش بینی وضع هوا در این سازمان راه‌اندازی می‌شود.

در این طرح که حاصل تلاش دو ساله این گروه تحقیقاتی است، ‪ ۲۱۶هسته پردازشی اپترون ‪ ۲گیگاهرتز با بهره‌گیری از فناوری کلاستر به صورت موازی عمل می‌کنند.

این سامانه حافظه‌ای برابر ‪ ۵۶گیگابایت دارد و ظرفیت ذخیره‌سازی آن معادل ‪ ۵۸۰۰گیگابایت است. این
ابررایانه دارای حداکثر توان پردازشی ‪۸۶۰ میلیارد عمل در ثانیه است.

این درحالی است که در قوانین تجارت جهانی، ابررایانه‌های قویتر از ‪ ۱۹۰میلیارد عمل در ثانیه کالای راهبردی محسوب شده و فروش آنها مشمول تحریم می‌گردد.

سیستم عامل مورد استفاده در این سامانه لینوکس است و یک نرم‌افزار نیز برای مدیریت، نظارت و کنترل سیستم توسط محققان این مرکز تهیه شده است. همچنین مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای کاربردی مانند ‪
MM5و ‪ ARPSبرای پیش‌بینی وضع هوا بر روی این ابررایانه نصب و مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج بدست آمده در این طرح به تایید کارشناسان شرکتهای اروپایی نیز رسیده است.

تصاویر:   1    2   3  

با تشکر از دوست گرامی آقای مهندس سید رضا موسوی


 





      

بازگرداندن ویندوز خراب شده به حالت قبل

آخرین راه نجات ویندوز با استفاده از System Restore ! ویندوز را برای مواقع اضطراری آماده کنید!
شرکت سازنده ویندوز
Micrososoft ابزاری به نام System Restore را در ویندوز قرار داده است که از جمله کارکرد های آن بازیابی و جلوگیری از هنگ شدن ویندوز در مواقع حساس و اضطراری است. System Restore در حقیقت تنظیمات صحیح ویندوز را به خاطر می سپارد و آن را در محلی در دیسک سخت برای مواقع اضطراری ذخیره می کند و با بازیابی کردن این اطلاعات می توان از بروز مشکل جلوگیری کرد .

اولین گزینه سیستم ریستور یعنی
RESTORE MY COMPUTER TO AN EARLIER TIME ویندوز را به حالت قبل باز گرداند و دومین گزینه یعنی Create Restore Points می توان ریستور پوینتی ایجاد کرد.
برای استفاده از این قابلیت مراحل زیر را دنبال کنید :
1- منوی
START را انتخاب کنید ALL PROGRAMS را کلیک و پس از آن Accessories را انتخاب کنید .سپس System Tools را بر گزینید و System Restore را کلیک کنید.
2-
RESTORE MY COMPUTER TO AN EARLIER TIME را کلیک کنید .
3- تاریخی را که در آن کامپیوتر خوب کار می کرده است را کلیک کنید .
4- اطمینان حاصل کنید که تمام فایلهای باز را ذخیره کرده اید و پس از آن
NEXT را کلیک کنید . در این حالت سیستم عملیات بازیابی و بازگشت به قبل را آغاز می کند .پس از اتمام سیستم مجددا راه اندازی خواهد شد .
پس از بازگشت به ویندوز پنجره ای باز می شود که با زدن
OK به محیط ویندوز وارد می شوید . برای ساختن یک Restore Points به مسیر قبل رفته و این بار گزینه Create Restore Points را انتخاب کنید و با کلیک بر روی NEXT به قسمت بعد رفته و نامی را برای Restore Points جدید انتخاب کنید و حال گزینه Create را کلیک کنید پس از چند لحظه کل تنظیمات ویندوز ذخیره می شود . از این پس در صورت بروز مشکل هنگام بوت ویندوز باید کلید F8 را پایین نگاه داشت و با انتخاب گزینه Last Known Good Configouration ویندوز را به حالت قبل باز گرداند .
پس از این به بعد بهتر است قبل از انجام هر تغییری و نصب هر برنامه ای که نصب آن امکان دارد تغییراتی را در ویندوز اعمال نماید ( مانند آنتی ویروسها ، فایروالها و...) ، برای جلوگیری از خراب شدن ویندوز یک
Restore Points ایجاد نمائیم





      
   1   2      >