سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی
غدیر
شنبه 88/9/14 | جواد وکیلی
عید ولایت و امامت ، بزرگترین عید مسلمانان ، عید غدیر خم ، بر تمامی شما مبارک باد







      
روز عرفه
پنج شنبه 88/9/5 | جواد وکیلی

اقتباسی از دعای حضرت امام حسین علیه‏ السلام در روز عرفه

   تنها پناه من

مهربانا، از گناهان بزرگ به بردباری‏ات در می‏گذری. نعمت بی شمارت را از سر لطف فرو می‏باری و احسان بی انتهایت را از روی کرم جاری می‏کنی. ای یاور من به گاه سختی و اندوه؛ ای همراه من به گاه تنهایی؛ ای فریاد رس من به هنگام رنج و درد؛ ای همه نعمت‏های من از تو؛ ای مهربان خدای من، تنها تو پناه منی آن گاه که زمین با همه پهنایش بر من تنگ آید. اگر مهر تو نباشد هلاک خواهم شد که تو گاهِ لغزش دستگیر منی اگر پرده پوشی تو نباشد رسوا خواهم شد که تو عیوبم در می‏پوشی و اگر یاری تو نباشد شکست خواهم خورد که تو بر دشمنان پیروزم می‏داری.

  

 

 





      
امام باقر
چهارشنبه 88/9/4 | جواد وکیلی
سالروز شهادت پنجمین پیشوای کرامت و شکافنده علوم ،
 امام محمّد باقر(علیه السلام) برپیروان راهش
تسلیت و تعزیت باد .











      
امام جواد
چهارشنبه 88/8/27 | جواد وکیلی

سالروز شهادت نهمین آیت سروری و پیشوای کرامت و بخشندگی ،
 امام محمّد تقی جواد الائمه(ع) برپیروان راهش تسلیت و تعزیت باد .

 

به این لینک مراجعه کنید 





      

اینترنت چگونه شکل گرفت؟

40سال پیش لن کلین راک و گروهش در دانشگاه UCLA، آزمایش برروی سیستمی را آغاز کردند که بعدها به اینترنت امروزی تبدیل شد؛ به همین مناسب در این گزارش به مرور رویدادهای تاثیرگذار در شکل‌گیری و توسعه اینترنت پرداخته شده است.
در دوم ماه سپتامبر سال 1969 دو رایانه در دانشگاه کالیفرنیا لس‌آنجلس در نخستین آزمایش شبکه نظامی آرپانت اطلاعات بدون معنی را مبادله کردند. نخستین اتصال بین دو سایت - دانشگاه UCLA و موسسه پژوهشی استنفورد در منلوپارک کالیفرنیا - در 29 ماه اکتبر همین سال انجام گرفت اگرچه این شبکه پس از دو حرف اول logon از کار افتاد. دانشگاه‌های سانتا باربارا و یوتاه بعدا به این شبکه پیوستند.
اما در سال 1970 آرپانت صاحب نخستین Node ایست کوست در بالت، برانک و نیومن در کمبریج شد و سال 1972 ری تاملینسون با انتخاب نماد @ به‌عنوان راهی برای مشخص کردن آدرس ایمیل متعلق به سیستم‌های دیگر، ایمیل را به شبکه آورد و سال 1973 نیز آرپانت در انگلیس و نروژ صاحب نخستین Nodeهای بین‌المللی شد.
سال 1974 سالی بود که وینت سرف و باب خوان تکنیک ارتباطی به نام TCP طراحی کردند که با فراهم سازی امکان ارتباط بین شبکه های متعدد، اینترنت واقعی را به‌وجود آورد. این مفهوم بعدا و پیش از به‌کارگیری رسمی در اول ژانویه 1983 به TCP/IP تقسیم شد.
تا اینکه در سال 1983 سیستم نام دامنه پیشنهاد شد. ایجاد پسوندهایی مانند com ،.gov. و edu. در اواخر این سال اتفاق افتاد و در سال 1988 یکی از نخستین ورم‌های اینترنت به نام موریس هزاران رایانه را از کار انداخت.
کوانتوم کامپیوتر سرویس که بعدها به AOL شهرت یافت در سال 1989 سرویس امریکا آنلاین را برای رایانه‌های مکینتاش و Apple II معرفی کرد و 1990 تیم برنز لی World Wide Web را خلق کرد که راهی برای کنترل از راه دور رایانه‌ها در مرکز پژوهش هسته‌ای سازمان اروپا -سرن- بود.
در سال 1993 مارک آندرسن و همکارانش در دانشگاه ایلینویز موزائیک را ایجاد کردند که نخستین مرورگر وب برای ترکیب کردن تصاویر گرافیکی و متن در یک صفحه واحد بود و با این نرم‌افزار که استفاده از آن راحت بود وب به سوی جهان باز شد.
سال 1994 نیز آندرسن و سایرین در گروه موزائیک شرکتی را برای طراحی نخستین مرورگر تجاری که نت اسکیپ نام گرفت تشکیل داده و توجه مایکروسافت و سایر طراحان را برای بهره‌برداری از توان تجاری وب برانگیختند. دو وکیل آمریکایی نیز هرزنامه را که تبلیغ خدمات حقوقی آن‌ها بود به جهان معرفی کردند.
اما سال 1995 آمازون درهای مجازی خود را گشود و تصویب قانونی در آمریکا که هرزه‌نگاری آنلاین را محدود می‌کرد.
1998
سالی بود که گوگل از پروژه‌ای که در خوابگاه استنفورد آغاز شده بود، تشکیل شد. دولت آمریکا نظارت سیاست‌های نام دامنه را به سازمان تخصیص نام‌ها و ارقام اینترنتی -آیکان- واگذار کرد. وزارت دادگستری و 20 ایالت آمریکا از مایکروسافت شکایت و این شرکت را متهم به سوءاستفاده از موقعیت برتر در بازار برای محدود کردن رقابت نت اسکیپ و مرورگرهای دیگر کردند.
در سال 1999 نپستر اشتراک‌گذاری فایل را معروف کرد و جمعیت اینترنتی جهان از مرز 250 میلیون نفر گذشت. سال 2000 هم سالی بود که رونق اقتصادی dot-com دهه 90 با تنزل شرکت‌های فن‌آوری دچار فروپاشی شد و Amazon.com ، eBay و سایت‌های دیگر در یکی از نخستین استفاده گسترده از حمله داس که با روان کردن ترافیک غیرواقعی مشاهده سایت را غیرممکن می‌کند، از کار افتادند
 





      
نیکی خانم
چهارشنبه 88/7/22 | جواد وکیلی

این هم عکس نیکی خانوم گل که از تولدش حدود یک ماه می گذره.....

 دخترعموی خانم بنده .... دختر آقا مهدی خسروی

 

 

 

 

 

 





      
سایت
چهارشنبه 88/5/7 | جواد وکیلی

راه اندازی وب سایت شخصی

به اطلاع تمامی دوستان گرامی و بازدیدکنندگان محترم می رسانم ، وب سایت شخصی اینجانب راه اندازی گردید و در طی هفته بعد بطور کامل طراحی و آماده بهره برداری می گردد..... بازدید شما و ارائه نظرات شما مزید امتنان می  باشد..... 

 

آدرس وب سایت شخصی  





      

به نام خدا

امروز می خوام 2 سایت جالب به شما معرفی کنم... مورد اول مربوط به سایت رسمی مسجدالحرام و مسجدالنبی می باشد که در واقع مربوط به کشور عربستان می باشد و می توانید در ساعات خاص مراسم پخش زنده مراسم و نمازها و.... را ببینید و مورد بعدی در باره اهمیت صلوات بر رسول بزرگوار اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می باشد. که در این ماه شعبان فایده بسیار عظیمی برای مسلمانان خواهد داشت...انشاءالله

 

سایت رسمی مسجد الحرام و النبی

اهمیت صلوات





      
ظهور
چهارشنبه 88/2/30 | جواد وکیلی

برادرها...... ظهور نزدیک است

(نقل قولی از مرحوم آیه الله بزرگوار بهجت)

برای خواندن مطلب و شنیدن فایل صوتی ودانلود

آن لینک زیر را کلیک کنید.

کلیک کنید