سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی
بهشتی
یکشنبه 88/4/7 | جواد وکیلی

بهشتی یک ملت بود

 

 

 





      
ماه رجب
چهارشنبه 88/4/3 | جواد وکیلی

حلول ماه رحمت و مغفرت --- ماه رجب--- و میلاد باقر علوم آل محمد مبارک باد

اعمال ماه رجب کلیک کنید

 

 





      
بهجت
سه شنبه 88/2/29 | جواد وکیلی

رحلت بزرگ مرد روحانی....آیه الله بهجت بر همگان تسلیت باد

 

 





      

ساخت سریعترین دوربین جهان توسط استاد ایرانی دانشگاه لس آنجلس در کالیفرنیا

استاد ایرانی دانشگاه لس آنجلس در کالیفرنیا (یو سی ال ای) موفق به ساخت سریعترین دوربین جهان با قابلیت ثبت شش میلیون فریم در ثانیه شد.

  به گزارش ایسنا، این دوربین که یک وسیله عکسبرداری بسیار سریع با حساسیت فوق‌العاده بالاست به منظور استفاده جراحی با لیزر، تجزیه و تحلیل عناصر موجود در خون، ارتباط میان سلول‌های زنده، فعالیت‌ها و واکنشهای عصبی طراحی و ساخته شده است.این دوربین با استفاده از تابش‌های سریع لیزر که با استفاده از ردیاب‌های الکترونیکی ردیابی می شوند قادر به تصویربرداری با سرعتی بالا است.

بهرام جلالی، استاد ایرانی دانشگاه UCLA و سرپرست این پروژه تحقیقاتی، گفت: این دوربین فوق سریع برای تصویربرداری از پدیده‌های مهم در علوم مختلف به ویژه علوم پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عبارتی می‌توان با این دوربین یک سوزن را در انبار کاه یافت.

هچنین یکی از موارد استفاده این دوربین این است که می‌تواند اطلاعاتی دقیق در مورد تعداد، نوع و اندازه سلولهای خونی را به پزشک داده و عکسهای کامل از هر سلول خونی را نشان بدهد، چرا که پیش از این، آنالیزهای خون نمی‌توانستند چنین اطلاعات دقیقی در اختیار پزشک قرار بدهند.به همین دلیل، این دوربین بهترین وسیله برای یافتن در درمان بیماریهای خونی است.جلیلی در ادامه افزود: تصاویری که این دوربین از هر سلول خونی در اختیار ما قرار می‌دهد،‌ به ما کمک می‌کند تا در اولین مشاهده به بیماری و یا نارسایی خون یک فرد پی برده و نیازی به انجام آزمایشات بعدی نباشد. پیش از این، پزشکان باید میلیونها سلول را مورد بررسی قرار می دادند تا بتوانند دلیل وجود بیماری را در فرد بیابند، اما این دوربین مو را از ماست بیرون می‌کشد و به کوچکترین جزئیات را از نظر می‌گذراند.در این تصویربرداری، هر تصویر به وسیله یک پالس فوق کوتاه لیزری که نور کوتاه تنها یک میلیاردم ثانیه طول می‌انجامد عکسبرداری می‌شود.

جلالی در عین حال معتقد است که می توان سرعت دوربین را تا 10 میلیون تصویر در ثانیه که 200 هزار برابر سرعت تصویر برداری دوربینهای موجود است افزایش داد.این پروژه توسط وزارت دفاع آمریکا حمایت مالی شده است.

گفتنی است دکتر بهرام جلالی، استاد رشته مهندسی برق در دانشگاه UCLA که اختراعات متعددی در زمینه اپتیک دارد در سال 2007 برای اختراع خود در زمینه تولید لیزر «رامان» در سیلیسیم جایزه «وود آر. دبلیو» انجمن اپتیک آمریکا را که به برجسته‌ترین کشف یا دستاورد علمی، فنی در عرصه علم اپتیک اعطا می شود، دریافت کرد.

 

 





      
مکه
پنج شنبه 88/2/10 | جواد وکیلی

تصاویری از مکه مکرمه

تصویری از شکل فعلی مکه و حرم خدا

تصویری از مکه در چند سال آینده که در حال بازسازی می باشد





      
الهی
چهارشنبه 87/12/14 | جواد وکیلی

الهی تو را هزاران هزار بار شکر....... و تو خود میدانی برای چه شکر می گویم..... و بس

 

 





      

بازیابی از بلوتوث

دستگاهی که در شکل زیر مشاهده می کنید Tempo نام دارد و ظرفیتی معادل

 250 گیگابایت داشته و می تواند از طریق پورت بلوتوث به لپ تاپ یا کامپیوتر وصل شده

و هنگامی که فایلی را از سیستم حذف می کنید یک نسخه از آن در این دستگاه کپی

 می شود و اگر فایلی به اشتباه حذف شده و حتی از Recyclebin سیسنم نیز حذف شود

می توانید توسط این دستگاه فایلهای خود را بازیابی کنید.