سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی

بازیابی اطلاعات پاک شده از روی  cd-r/w , dvd-r/w  

سلام ... حتما تا حالا خیلی از شما اطلاعات هارد دیسک خود را از دست دادید و یا بی خیال قضیه شدید و یا توسط نرم افزار های بازیابی و .... آنها را برگرداندید. اما تا حالا فکر کردید که چطور میشه اطلاعات پاک شده از روی سی دی و دی وی دی قابل رایت مجدد را برگرداند.

پس کلیک کنید





      

spinrite v6.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات تحت داس

 

spinrite نرم افزار بازیابی یابی اطلاعات و داده ها ، تعمیر فایل های سیستمی و سیستم عامل از روی هارد دیسک می باشد. spinrite سریعتر از همیشه به شما در نگهداری درایو ها در بهترین شکل کمک می کند و شما را از مشکلات احتمالاتی که ممکن است برای هارد دیسک شما اتفاق بیفتد و احتمال خراب شدن داده ها و نزدیک شدن به از بین رفتن آن ها قبل از اینکه خیلی دیر شود مطلع می کند . به راحتی می توانید یک دیسکت بوت بسازید یا آن را روی یک دیسک نصب کنید و در هنگام پاک شدن یا بد سکتور ،  کامپیوتر خود را از روی آن بوت کنید و هارد خود را تعمیر کنید و اطلاعات خود را بازیابی کنید.

 

بازیابی اطلاعات با دیسک bootable و تعمیر داده های هارد دیسک

مطلع کردن و تعمیر داده هایی که احتمال از بین رفتن آن ها وجود دارد

دانلود نرم افزار (حجم فایل : 721 کیلوبایت)

 

 





      
<      1   2