سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی
هارد درایو
پنج شنبه 87/3/2 | جواد وکیلی

                                  هارد درایو در چاقو

به تازگی یک چاقوی چند کاره مجهز به هارد درایو و USB وارد بازار شده است.
این چاقوها که به چاقوهای Swiss army
 معروف هستند((یعنی همه چیز دارند و همه کاره می باشند)) پیشتر نیز با حافظه داخلی 2 گیگابایتی وارد بازار شده بودند.اما به تازگی شرکت تولید کننده این محصولات حافظه داخلی آنها را افزایش داده و آن را به 8 گیگابایت رسانده است.
از ویِِژگی های این چاقو می توان به حافظه 8 گیگابایتی، چاقو با تیغه 34 میلی متری ،خودکار، قیچی با تیغه های 28 میلی متری ،سوهان ناخن ، پیچ گوشتی ،کارتریج جوهر قابل تعویض و یک صفحه نمایش اشاره کرد.ابعاد این چاقو 58×20×16 میلی متر است.
گفتنی است ، این چاقوها با قیمت 44 دلار در معرض فروش قرار گرفته اند.





      

سریال جادویی ویندوز XP

 

آیا برای شما نیز پیش آمده که به هنگام نصب ویندوز XP ، شماره سریالی در اختیار نداشته باشید؟ یا شماره سریال را فراموش کرده باشید؟ و یا حتی شماره سریال مخصوص ویندوز XP نیز بیابید اما با آن هم نتوانید کاری از پیش برید؟ در این ترفند قصد معرفی یک سریال جادویی را داریم که با استفاده از آن میتوانید تمامی ویندوزهای XP را رجیستر کنید! مهم نیست ویندوز مربوط به چه سالی باشد ، با این شماره سریال هر ویندوزی را میتوانید نصب کنید. جالب اینکه اگر این شماره سریال را به خاطر بسپارید ، از این پس اگر بخواهید برای هر کس ویندوز نصب کنید از نظر او فردی نابغه محسوب خواهید شد ، چرا که گویی تمامی شماره سریالهای ویندوز XP را حفظ هستید! در صورتی که خودتان میدانید از همان سریال جادویی استفاده کرده اید.

به هنگام نصب اولیه ویندوز XP ، از شما تقاضای وارد کردن شماره سریال میشود.
سریال جادویی عبارت است از:

    Jbc46-q42fd-pggmc-kp38y-6mqd8

به نقل از سایت ترفندستان

 

 





      
ایرانسل
سه شنبه 87/2/31 | جواد وکیلی

کد مخفی ایرانسل

انتقال شارژ ایرانسل به سیم کارت دیگر

 برای انتقال شارژ ایرانسل بین سیم کارت ها دستورالعمل زیر را انجام دهید

 با گوشی که می خواهید شارژ از آن کم شود به شماره 1112 یک SMS حاوی متن زیر بفرستید :

                      مقدار شارژ: ########093

 مقدار شارژی که مخواهید منتقل شود به ریال : شماره ای که می خواهید شارژ به آن منتقل شود

  (لطف کنید از جنبه مثبت این کار استفاده کنید در غیراین صورت این وبلاگ هیچ گونه مسولیتی شرعی ندارد)

 

 

 





      

تصویری استثنائی از امداد رسانی در زلزله چین

 





      

دوربین دیجیتال ضد آب و ضربه 

Olympus Stylus 720 SW

 

 

نقاط قوت :ضد آب تا عمق 3 متر؛ مقاوم در برابر ضربات ملایم و سقوط از ارتفاع کم؛ طراحی کم حجم؛ عکسبرداری با کیفیت‌تر نسبت به متوسط دوربین‌های این رده؛
نقاط ضعف :قابلیت تنظیمات کم؛ رابط کاربری حجیم؛ در بعضی از تصاویر که در نور کم گرفته شده اختلالات واضحی وجود دارد.
نتیجه‌گیری :برای کسانی که یک دوربین دیجیتال بادوام، ضد آب، و فشرده احتیاج دارند، سبکی و استحکام Olympus Stylus 720 SW بیشتر از کارایی آن اهمیت دارد.

کاملترین مدل ضد رطوبت Stylus تا به امروز،دوربین 7.1 مگاپیکسلی، Olympus Stylus 720 SW است، که قابلیت استفاده در حداکثر 3 متر زیر آب را به مدت یک ساعت دارا می‌باشد. این دوربین فشرده، ضد ضربه نیز می‌باشد، و بنابر گفته شرکت سازنده در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری مقاوم است. Stylus 720 SW با عملکردی ساده، سرعت بالا و تجهیز به ثبات تصویر، همراهی خوب و همیشگی برای سفرهای شما خواهد بود.

بررسی محصول

بدنه Stylus 720 SW از فولاد ضد زنگ ساخته شده، اما در عین حال، بطور قابل ملاحظه‌ای باریک و سبک می‌باشد: فقط 17 میلیمتر ضخامت و 164 گرم --به همراه باتری و کارت حافظه-- وزن دارد.

در کنار طراحی زیبا، و همچنین قابلیت نفوذناپذیری آن، وجود لنز f/3.5-to-f/5.0، با قدرت بزرگنمایی 38mm-تا-114mm (معادل 35mm) به هیچ وجه در بدنه دوربین برجستگی ایجاد نمی‌کند. باتری لیتیومی 3.7 ولتی آن نیز با هیکلی شبیه به بسته ویفر جای زیادی را اشغال نمی‌کند.

این همنشین دلپذیر بی‌شباهت با یک cowboy هالیوودی نیست، فقط کمی دور از دسترس است؛ و شما باید زمانی را برای شناخت ریزه کاری‌های آن صرف کنید. معمولاً تا وقتی که Stylus 720 SW کارایی‌های مفیدی را به شما پیشنهاد دهد، آنها در دسترس نیستند. مانند استفاده از ثبات تصویر دیجیتال. در دیگر دوربین‌ها شما بسادگی می‌توانید با فشردن یک دکمه ثبات تصویر دیجیتال را فعال یا غیرفعال کنید؛ در 720 SW، یک حالت خاص بوده و خودکار می‌باشد. به این معنی که، شما میبایست در حالت ثبات تصویر عکس بگیرید. اگر شما در حالت برنامه‌ریزی(program) یا تمام خودکار(full auto) عکاسی و اثرات ناشی از لرزش دوربین را ملاحظه می‌کنید، با تغییر حالت تصویربرداری به حالت ثبات تصویر تنظیمات قبلی شما(فلاش یا ISO) از بین می‌رود.

یک دکمه در پشت حالت‌های عکسبرداری را تغییر می‌دهد؛ برای انتخاب یک حالت از بین حالات خودکار، ثبات تصویر، و تنظیمات منظره این دکمه را چندین بار فشار دهید. در کل 25 حالت مانند فیلمبرداری و تنظیمات مقدماتی وجود دارد که برای دستیابی به آنها می‌بایست این دکمه را چندین بار فشرد.

خوشبختانه، این دوربین آنچه را انتظار میرفت انجام داد. تاخیر شاتر در آزمون ما 0.8 ثانیه بود، بهرحال بنظر میرسد شما زمان کمتری را بدست آورید. حدود 3.1 ثانیه تا روشن شدن دوربین و گرفتن اولین عکس ، و کمتر از 3 ثانیه بین هر عکس طول می‌کشد؛ عکسبرداری با فلاش این زمان را طولانی‌تر می‌کند. عکسبرداری پی‌در‌پی با بالاترین تفکیک‌پذیری(resolution) کند است: فقط 1.6fps. برای عکسبرداری نامحدود و موثر در 3.8fps، حالت عکسبرداری پی‌در‌پی با سرعت بالا(high-speed burst) بهتر است، اگرچه میبایست تفکیک‌پذیری را به 3مگاپیکسل کاهش دهید.

با توجه به تصاویر گرفته شده با Olympus Stylus 720 SW، به وضوح مشخص است که این دوربین برای فضای باز طراحی شده است. کیفیت عکس‌ها در نور روز خوب است، رنگ‌های طبیعی و جزئیات خیلی خوب نمایش داده می‌شوند. در فضای بسته، کیفیت تصاویر قابل قبول است اما مقداری اختلالات(noise) در آن مشاهده می‌شود؛ طبق معمول، اختلالات بوسیله ISO کاهش داده می‌شوند، که توسط کاربر تا 1600 و نهایتاً 2500 در صحنه‌های کم نور قابل تنظیم است.

Olympus Stylus 720 SW ترکیبی است از قدرت تفکیک پذیری و دوام در برابر رطوبت، که تا به امروز، در دوربین‌های این سایز و کلاس بی‌همتاست. شاید برای انواع حادثه جو (مانند این)، قابلیت‌ها مهمتر از کاربرد و کیفیت متوسط عکاسی در فضای بسته باشد

منبع: تراشه

 





      

اولین ویدیو پروژکتور جیبی جهان عرضه شد

 این پروژکتور دارای یک صفحه نمایش 3.5 اینچی است و از کارت حافظه ی SD  هم پشتیبانی میکند.
اسپیکر داخلی، باطری قابل شارژ و کنترل از راه دور دیگر امکانات این Pico Projector   
هستند.
نکته ی جالب دیگر در مورد این پروژکتور سیستم عامل داخلیWindows CE  نسخه 5 است که این امکان را به استفاده کننده میدهد تا بدون
اتصال آن به کامپیوتر فایل های مختلف از جمله فایل های آفیس  را نشان دهد.این دستگاه که  iView IPL630 
 نام دارد تصاویری با کیفیت 640 در 480 پیکسل تا سایز مفید 53 اینچ تولید میکند و وزن آن تنها 40 گرم است. 





      
<      1   2