سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره ما
جواد وکیلی[28]

مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه مازندران .. دانشکده فنی و مهندسی بابل در سال 79و کارشناس فناوری اطلاعات در صدا و سیمای مرکز گرگان و کارشناس فنی حراست صدا و سیما و مسئول وب سایت صدا و سیما ... کارشناسی ارشد کامپیوتر -گرایش هوش مصنوعی دانشگاه مشهد... زمینه کاری : شبکه های کامپیوتری ،ویندوز 2003 سرور،سیسکو پیشرفته، لینوکس ،هک ، امنیت شبکه وموسیقی.... اینا رو بی خیال خودت خوبی !!!

ویرایش
جستجو
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
کاربردی

 

 

نظرشما چیه در مورد ظاهر و باطن و البته قیمت ؟؟!!





      
خانه امیرکبیر
چهارشنبه 91/11/18 | جواد وکیلی

خانه امیر کبیر در روستای هزاوه شهر اراک که در حال تخریب و ویرانی است و ما ایرانی ها بیخودی بهش افتخار می کنیم هی پوز امیر کبیر میدیم اما به فکر میراث و یادگارش نیستیم....کلا ایرانی ها شعار زیاد میدن ...به خصوص وزیر و مسئولین آموزش پرورش که بچه های سالم را میگیرن و سوخته و آتش گرفته و مرده تحویل مردم میدن ..خاک بر سر همه شان کنم من که لیاقت مدیریت ندارن باید برن خر بچرانن....اگه امیر کبیر زنده بود به همه اینا لعنت می فرستاد و میگفت بچه ها را نفرستید مدرسه ..بفرستید برن خارج کشور لااقل امنیت جانی دارن..خاک بر سر سیستم آموزش پرورش و مدیرانش ..از بالا تا پائین ..به غیر از معلم ها که همه شون مورد احترام هستند...این لینک زیر را ببیند...

لینک لینک لینک

 

 

 

 





      

امامت امام زمان (عج) را به عموم مسلمانان تبریک عرض می کنم.

 


 





      

تصاویر شهادت نقش حضرت ابالفضل در مختارنامه





      
آرمیتا
پنج شنبه 91/8/25 | جواد وکیلی

آرمیتا

 

 






      

روز عید قربان و جمع خانوادگی در روستای مرتفع چه جا


 





      

شهادت فرزند گرانقدر امام رضا ، امام شهید جوادالائمه تسلیت باد.


 





      
ملکوت
سه شنبه 91/7/11 | جواد وکیلی

کلیپ زیبای ملکوت با صدای استاد کریمخانی در مدح امام رضا علیه السلام

 


 

 





      

 





      

من خودم طرفدار گوگل هستم اما نه به هر شرط و هر صورتی چونکه .....

شرکت گوگل طی سخنان مدیر احمقش.... مارتین جوزنبولت اعلام کرد که انتشار فیلم توهین امیز به رسول الله را در یوتیوپ متوقف نمیکند زیرا این را ازادی اندیشه مینامد .(غلط کرده مرتیکه بی شعور )....


به همین دلیل علمای مسلمان استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوپ را در تمامی کشور های مسلمانان را به مدت دو روز برای فهماندن اعتراض مسلمانان و اینکه یک ملیارد و نیم مسلمان نمیتوانند توهین به پیامبر بزرگوارشان را بپذیرند ، منع کردند .


و روز دوشنبه و سه شنبه 24و 25 سپتامبر... 3 و 4 مهرماه  روز عدم استفاده از دو سایت یاد شده است و انتظار میرود سهم شرکت گوگل افت کرده و خساراتش به 210 میلیون دلار برسد .
لطفا پخش کنید تا بزرگترین حرکت در دفاع از رسول الله را انجام دهیم

 

 





      
   1   2   3   4   5   >>   >